Iz Adris grupe oštro su reagirali i na sve glasnije zahtjeve pojedinih političara da se preispita privatizacija Croatia osiguranja. Po sistemu napad je najbolja obrana optužuju sve sumnjaju u teške kriminalne radnje.
Više puta je objavljeno da se Adris grupa domogla Croatia osiguranja za manje od 15 posto njegove realne vrijednosti.
“Croatia osiguranje prodano je za 905 milijuna kuna. Ako bismo to uspoređivali s vrijednosti jedne druge osiguravateljske tvrtke koja se u to vrijeme baš prodavala, a koja je beznačajna po tržišnom udjelu, i koja je poslovala s gubitkom, a CO nikada nije poslovala s gubitkom, utvrđuje se da je 8,5 puta jeftinije prodano Croatia osiguranje od tvrtke koja je u gubicima i koja ima beznačajan udio na tržištu”, kazao je HDZ-ov Goran Marić.
VEZANI SADRŽAJ
- Croatia osiguranje prodano je nezakonito, šteta veća od sedam milijarda kuna
- Tajni kanali novca: Stoji li Croatia osiguranje iza kampanje Ive Josipovića?
Unatoč tome što je i pučkoškolcima jasno da je riječ o velikoj prevari šef Adris Grupe Ante Vlahović prijeti onima koji pozivaju pravnu državu da napokon reagira.
Priopćenje Adris grupe prenosimo u cjelosti:
”Nakon nedavne inicijative za osnivanje saborskog istražnog povjerenstva koje bi, tobože, utvrdilo okolnosti privatizacije Croatia osiguranja i jučerašnjeg prijedloga Nacionalnog vijeća za praćenje provedbe Strategije suzbijanja korupcije koje predlaže Saboru da zatraži reviziju privatizacije Croatia osiguranja, Adris grupa – ne ulazeći u legitimnost i oportunost ovakvih političkih inicijativa, poglavito u predizborno vrijeme – drži potrebnim skrenuti pozornost javnosti na sljedeće činjenice:
Adris grupa prihvatila je pravila koja je odredio prodavatelj (RH) i sudjelovala na međunarodnom natječaju za privatizaciju CO. U međunarodnoj konkurenciji dala je najbolju ponudu za kupnju 38,6 posto dionica vodeće osiguravateljne nacionalne tvrtke. Istodobno, Adris se obvezao dokapitalizirati CO s dodatnih 840 milijuna kuna, što je i učinio. Od tada, Adris čini sve kako bi, na otvorenom tržištu osiguranja i u konkurenciji globalnih kompanija, CO ojačao svoju tržišnu poziciju u Hrvatskoj i regiji. Cilj nam je da ova stara hrvatska tvrtka postane regionalnim liderom. Time bismo kao gospodarstvenici na najbolji način pridonijeli svojoj domovini, konačnom izlasku Hrvatske iz krize i daljnjem jačanju hrvatskog gospodarstva.
Ali, čini se da to nije dovoljno. Da su ambicije onih koji su od politike i, nažalost, od domoljublja napravili vlastito zanimanje, uvijek ispred razuma i šireg nacionalnog interesa. Da se u želji za osvajanjem ili pak zadržavanjem vlasti, ne biraju sredstva, kadšto i na vrlo suspektan način, te da uvijek u tom poslu stradava pamet, a u slučaju CO održivost i, moguće, radna mjesta!”
MP/Foto:Adris promo