Kojeg kandidata se najviše pretraživalo na Internetu! A.M. Tartitaš zadnja

4 travnja, 2021 maxportal
Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Istraživanje je trajalo 19 dana, i u tom razdoblju ukupno je 18.695 građana pretraživalo kandidate za gradonačelnika Zagreba. Zaključak:  Više od izbornih programa birače zanima porijeklo i obitelj kandidata.




Izbori za gradonačelnika Zagreba nikada nisu bili neizvjesniji. Iznenadnom smrću Milana Bandića, svi dosadašnji planovi više ne vrijede, izborne strategije se mijenjaju, a komunikacijske poruke  prilagođavaju.

U prošlim lokalnim izborima, održanim 2017. godine, Milan Bandić je u drugom  krugu pobijedio Anku Mrak Taritaš. Bandić je u drugom krugu osvojio  147 680 glasova, a Mrak Taritaš 131 373. 

Te iste godine Tomislav Tomašević je, kao kandidat per stranaka, dobio 24 706 glasova  ( 7,64%) za Gradsku skupštinu, a kao kandidat za gradonačelnika 12 996 (3,94% )

HDZ-ova lista s Dragom Prgometom je osvojila 38 684 glasovaMost je osvojio 15 966 glasova za Skupštinu.

No što građane grada Zagreba zapravo zanima o njima te koga najviše pretražuju na internetu, otkriva zanimljivo istraživanje koje je provela agencija zriha consulting.

Istražujući što su Zagrepčani istraživali na tražilici Google u razdoblju od 8. ožujka do 27 ožujka, otkrili su tako, između ostalog, često pretraživalo “Davor Filipović roditelji”, “Tomislav Tomašević biografija”, “Vesna Škare Ožbolt gradonačelnica”, “Miroslav Škoro kontakt”, što upućuje da birače, više od izbornih programa, zanima porijeklo i obitelj kandidata.

S obzirom da ih pretražuju putem Google-a, ovo je samo pokazatelj s kojim tipom informacija kandidati mogu popuniti informacijsku prazninu.

Tijekom provedenog istraživanja, nijedan od kandidata se nije koristio mogućnosti oglašavanja putem tražilice Google na ključnu riječ koja je sadržavala njegovo ime i prezime. Popularnost kandidata izračunali smo na temelju podataka dobivenih po završetku kampanje..

– Ovo istraživanje je pokazalo kako kandidati premalo koriste vrijedno digitalno oglašavanje, posebno Google Ads, u svojim kampanjama. No još više, ne nude ni odgovore na pitanja koja najviše zanimaju njihove birače.

Uz nedostatak Google Ads aktivnog oglašavanja, svega dva mjeseca prije izbora, kod mnogih kandidata nedostaju još i osnovne web stranice, što je veliki nedostatak u kampanji. Čini se kako kandidati za drugu najvažniju izvršnu funkciju u zemlji, još uvijek nisu kampanjama pristupili dovoljno ozbiljno – zaključuju iz agencije koja je provela istraživanje.

Istraživanje je trajalo 19 dana, i u tom razdoblju ukupno je 18.695 građana pretraživalo kandidate za gradonačelnika Zagreba:

Rang lista pretraživanja kandidata za gradonačelnika Zagreba:

1. Davor Filipović – ukupno 5.531 građana pretraživalo je Davora Filipovića
2. Vesna Škare Ožbolt – ukupno 4.431 građana pretraživalo je Vesnu Škare Ožbolt
3. Tomislav Tomašević – ukupno 2.878 građana pretraživalo je Tomislava Tomaševića
4. Jelena Pavičić Vukičević – ukupno 1.677 građana pretraživalo je Jelenu Pavičić Vukičević
5. Zvonimir Troskot – ukupno 923 građana pretraživalo je Zvonimira Troskota
6. Davor Nađi – ukupno 904 građana pretraživalo je Davora Nađija
7. Renato Petek – ukupno 617 građana pretraživalo je Renata Peteka
8. Marina Pavković – ukupno 595 građana pretraživalo je Marinu Pavković
9. Miroslav Škoro – ukupno 550 građana pretraživalo je Miroslava Škoru
10. Joško Klisović – ukupno 319 građana pretraživalo je Joška Klisovića
11. Mirando Mrsić – ukupno 222 građana pretraživalo je Miranda Mrsića
12. Otto Barić – ukupno 38 građana pretraživalo je Otta Barića
13. Anka Mrak Taritaš – ukupno 10 građana pretraživalo je Anku Mrak Taritaš

M. Marković/Foto: pxll

 


Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •