PRESUDA: Večernjak mora platiti Brkiću 40.000 kn zbog teksta o elitnoj prostituciji

listopad 5, 2019 maxportal
Share Button

Prema nepravomoćnoj presudi Općinskog građanskog suda u Zagrebu Večernji  mora platiti odštetu potpredsjedniku Sabora Milijanu Brkiću zbog objave teksta o njegovoj mogućoj ulozi u zataškavanju slučaja elitne prostitucije iz 2011. godine. Naknada nije mala, iznosi 40 tisuća kuna.



Večernji je pritom prenio članak iz Jutarnjeg lista, na koji se u tekstu i pozvao, piše Telegram.

U naslovu je navedeno “11 stranica nestalih spisa pronađeno na Županijskom sudu u Zagrebu”, dok je u tekstu, za koji je Brkić tvrdio da ga je povrijedio, stajalo:

“Nakon što je Dražen Jelenić, glavni državni odvjetnik rekao kako je nestao spis o curenju informacija u slučaju elitne prostitucije u kojoj Milijan Brkić ima jednu od ključnih uloga zataškavanja cijelog slučaja, sudac Ivan Turudić je potvrdio Jutarnjem listu kako je 11 nestalih stranica iskaza prostitutki pronađeno na Županijskom sudu u Zagrebu.”

Brkić je na sudu rekao da ga je taj dio teksta posebno povrijedio, iako je svjestan da je kao javna osoba u fokusu.

“U ovom članku povezuje me se s nestalim spisom i spominje me se kao glavnog aktera elitne prostitucije. Protiv mene se zbog toga nije vodio kazneni postupak i državno odvjetništvo je u dva navrata izdalo priopćenje da nemam ništa s tim”, napomenuo je Brkić opisavši kakve je sve neugodnosti imao zbog tog teksta.

Kaže da su ga kolege zastupnici propitkivali o čemu se radi, susretao se s pitanjima ljudi na ulici, prijateljima se morao pravdati, a i djecu su mu zezali u školi i na fakultetu te ih pitali hoće li im tata završiti u zatvoru. Uvjeravao je sud i da ga je majka, nakon što je vidjela tekst na portalu Večernjeg, nazvala u suzama.

Sud mu je u potpunosti povjerovao i zaključio kako Večernji ničim nije dokazao istinitost navoda. U presudi stoji kako je izloženost sudu javnosti prešla svoje granice.

Općinski sud u Zagrebu zanemario je da je Brkić o svojoj ulozi u ovom slučaju ispitivan u DORH-u u dva dana nakon objave spornog teksta i da je Općinsko državno odvjetništvo u Zagrebu tek u travnju ove godine potvrdilo da “niti za jednu osobu, pa tako ni za osobe čija su imena u javnosti dovođena u vezu s ovim predmetom” nema naznaka da su odavale službene tajne u slučaju “elitne prostitucije”

Svi su pisali o tome, a on je tužio Večernji i “još jedan medij”

Početkom listopada prošle godine svi su mediji izvještavali o ovoj Brkićevoj aferi, ali on je odlučio tužiti baš Večernji jer, prema njegovim tvrdnjama, ostali nisu na taj način intonirali svoje tekstove. Tužbu je, potvrdio je, podnio protiv samo još jednog medija.

R.I. /Foto:

 

Komentari
Share Button