BANDIĆ NAJAVIO: U Zagrebu počinje masovno testiranje učenika

26 studenoga, 2020 maxportal
Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

“Cilj testiranja jest na reprezentativnom uzorku dobiti informacije o prisutnosti virusa u zagrebačkim školama temeljem kojih će se određivati daljnje epidemiološke mjere u školama Grada Zagreba”, stoji u objavi.



Gradonačelnik Zagreba Milan Bandić objavio je kako će provesti testiranje antigenskim testovima u osam osnovnih i sedam srednjih škola u cilju dobivanja informacija o prisutnosti virusa u zagrebačkim školama prema kojima će određivati daljnje epidemiološke mjere.

“Grad Zagreb, u suradnji s Nastavnim zavodom za javno zdravstvo Dr. Andrija Štampar i Institutom za medicinska istraživanja i medicinu rada, provest će preliminarno istraživanje o prevalenciji koronavirusa među učenicima i zaposlenicima osnovnih i srednjih škola Grada Zagreba”, stoji na facebook profilu Milana Bandića.

Testiranje će provoditi djelatnici NZJZ-a Dr. Andrija Štampar od 30. studenog do 4. prosinca u 15 škola – osam osnovnih i sedam srednjih, gdje će testirati 120 učenika uz suglasnost roditelja te 20 zaposlenika metodom slučajnog odabira.

“Cilj testiranja jest na reprezentativnom uzorku dobiti informacije o prisutnosti virusa u zagrebačkim školama temeljem kojih će se određivati daljnje epidemiološke mjere u školama Grada Zagreba”, stoji u objavi.

Ministar obrazovanja Radovan Fuchs rekao je u srijedu nakon sastanka užeg kabineta Vlade o novim mjerama, da režim nastave ne dozvoljava kompletno izvođenje online i da je to “zasad tako”.

“Procjena je da škole nisu neki širitelji zaraze. Štoviše, ja sam prekjučer razgovarao i s austrijskim ministrom i razmijenili smo mišljenja, a oni su, kao što znate, u lockdownu. Ima jedna interesantna studija, potpuno nova, koju je Austrija provela među svojim učenicima brzim, antigenskim testovima. Rezultati studije su pokazali da je ustvari jako malo asimptomatskih slučajeva”, rekao je ministar Fuchs

(Hina/pxll)

 


Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  


-->