Restoran u Zagrebu ćevape preimenovao u mljevenike

6 listopada, 2021 marketing
Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Ćevapi su nacionalno jelo Bosne i Hercegovine. Riječ je o sočnom jelu od mljevenog mesa – najčešće od 100 posto junetine ili s nešto janjetine koja se poslužuje u somunu s lukom.



Popularni su od Sarajeva preko Banja Luke do Travnika, a njihov recept je strogo čuvana tajna. Jedu se i u Hrvatskoj, gdje se odnedavno pojavila i hrvatska verzija – mljevenici.

“Da ne bismo uvrijedili ljude iz susjedne nam države i nazvali ćevapima nešto što to zapravo i nije, nego je nekakva inačica toga, odlučili smo napraviti – mljevenike,” započinje priču Domagoj Delač, vlasnik restorana Inst@food sa zagrebačke Kajzerice.

Odabrali su ime u skladu s hrvatskim jezikom, a pomno su radili i na recepturi.

“Dugo smo birali sastojke i isprobavali što je najbolje. Kao i svaki put dosad kad bismo nešto inovativno ubacivali na svoj meni, i ovoga puta naši su stalni gosti sudjelovali u isprobavanju ideja sve dok nismo došli do završnog proizvoda koji nas je sve zadovoljio,” kaže nam vlasnik restorana Inst@food.

Mljevenici se tako sastoje od 60 posto mljevene junetine i 40 posto mljevene svinjetine koja se sljubljuje sa začinima i kuhanim mljevenim češnjakom. U porciji dolazi osam mljevenika (otprilike 350 grama mesa) koji se poslužuju u svježe pečenoj toploj domaćoj lepinji od pizza-tijesta premazanoj iznutra rastopljenim maslacem, a izvana maslinovim uljem i solju.

Mljevenici se poslužuju uz francusku salatu, pomfrit te luk-salatu začinjenu bučinim uljem, a za ovaj užitak treba izdvojiti 55 kuna po porciji.

Hrvatska verzija bosanskih ćevapa privukla je i mnogo pažnje u cijeloj regiji – kako u medijima, tako i na društvenim mrežama, gdje se raspravlja o ideji mljevenika, ali i najboljim ćevapima na Balkanu uopće.

Hrvatska inačica ćevapa očito je uspješan marketinški slogan koji je kod mase ljudi probudio ili interes ili ih potaknuo da započnu još jednu tiradu o tome što ćevapi jesu ili nisu, ali u svakom slučaju izazvali su reakciju.

Druga i daleko bitnija stvar je to da mljevenici nisu samo dobar marketinški trik, već ukusna novotarija u domaćoj ponudi brze hrane, a niti jedan prilog ne djeluje kao višak, već kao rezultat dobrog kombiniranja provjerenih sastojaka.

R.I./Foto:promo

 

 


Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  


-->