BIT ĆE VATRENO: Najavljena ‘Budnica’ s Đapićem – o Škori i Bujancu, Plenkoviću i Pupovcu i ‘bradatim sveštencima’

5 svibnja, 2021 maxportal
Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

S Antom Đapićom u Budnici, četvrtak, 6. svibnja u 20 sati na Osječkoj TV, u 20 i 05 minuta na Mreža TV Zagreb, Dalmacija TV Split, Diadora TV Zadar, te u petak, 07.svinja u 21 sat na SBTV urednik i voditelj Marko Ljubić će pokušati rasvijetliti stvarnu pozadinu sve opasnijega javno-političkog kaosa u Hrvatskoj.



Je li pater Gerbic svjedočio istinu u svojoj propovijedi ili svjesno manipulirao emocijama vjernika, što je rekao, što nije smio uraditi, zašto, je li to bila nedopustiva dnevna politika ili svjedočenje Isusa?

Tko su “bradati sveštenici”? Koje je bradonje pater Gerbic prešutio u Bujici i zašto?

Zašto Radić i njegov medijski propagandist Bujanec svjesno, sustavno i ciljano vode kampanje pune otvorenih i lako raspoznatljivih laži, podmetanja s otvorenim huškanjem protiv čitavoga niza ljudi u javnom i političkom životu Hrvatske, kakva je u tome uloga Miroslava Škore, a kakva nekolicine ljudi oko njega?

Je li Kolinda Grabar Kitarović postala meta u trenutku promoviranja LNG terminala na Krku, je li Plenković postao Plen- ki- mun kad je nakon nekog vremena podupro izgradnu toga terminala i jesu li prije svih izbori u Zagrebu logičan slijed Radićevog i Škorinog djelovanja iz predsjedničkih i parlamentarnih izbora, ovaj put jako poduprti djelovanjem Zorana Milanovića?

Kakav suverenizam i nacionalnu emancipaciju zastupaju u ovom slučaju Milanovićev Željko Jovanović i Škorin i Radićev Igor Peternel ili Josipovićev bivši savjetnik Bartulica, je li Mamićeva reakcija vezano za Škorin pokušaj navodne krađe izbora odgovor na zbližavanje interesnih skupina Milanovića i Radića, odnosno Radićevog manekena Škore, sa skrivenom bitkom za Zagreb, Dinamo i hrvatski nogomet?

Kakve su posljedice svjesnog medijskog zaluđivanja jednog dijela naroda s navodne desnice i tko su militantni sljedbenici te tipične sekte?
Je li montiranje, prešućivanje, jesu li laži s navodnom motivacijom brige za hrvatske žrtve u Borovu selu u biti poznati instrumentarij stoljetne srpske politike zlouporabe nesreće, žrtve i patnje za banalne interese?

Je li Plenković dorastao izazovima, koji se nalaze pred Hrvatskom i koje, s jedne strane nameće trajnim neprijateljskim provokacijama Pupovac s militantnim dijelom Srba u Hrvatskoj, a s druge strane skupina nastala posve očito na energetskoj i trgovačkoj moći oko Pevexa, Marija Radića i medija koje je preuzeo zadnjih nekoliko godina?

Krije li se pod sintagom “vraćanja Hrvatske narodu” bitka za milijarde energetskih kuna i za udio u kontroli Hrvatske i zašto je Škoro sa svojim propagandistima fokusiran na aktualnim izborima na Zagreb i potpuno neprijateljski na Davora Filipovića o kome se besramno laže?

Je li latentno usmjeravanje fokusa javnosti na sukobe s Pupovčevim srpstvom paravan za paralizu Hrvatske i zadržavanje moći struktura, koje su tjekom rata ispod površine preuzele gospodarstvo, sve institucije počevši od obrazovanja, do kulture i konačno financija?

Kome danas služi taj paravan i “rat” protiv Srba i Pupovca?

Gdje je, kada i zašto HDZ napravio kobnu pogrešku u usmjeravanju Hrvatske, koja je to pogreška, vide li je deklarirani politički borci za hrvatsku suverenost i zašto Hrvatska godinama ne uspjeva iskoračiti iz paralize sustava?
Kome je stvarno u interesu promicanje primitivizma, huškačke naravi, militantizma i laži navodno u ime desnice?

Jesu li pitanja spomenika Šoškočaninu i trga Titu lokalna i dnevno- politička pitanja, ili nacionalna pitanja?

Zašto Đapić na ovim izborima podupire HDZ u Osijeku i Osječko- baranjskoj županiji, Penavu i DP u Vukovarsko- srijemskoj županiji, HDZ i Filipovića u Zagrebu, Dadu Milinovića u Ličko-senjskoj županiji te Vicu Mihanovića u Splitu, jesu li te potpore u suprotnosti, ako nisu, zašto nisu?

Ljudi trebaju čuti istinu, znati i sami prosuđivati po slobodnoj volji. Uloga Budnice je pomoći u tome.

R.I: /Foto: pxll


Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •