Kampanja Hrvatskih šuma „Nemar je prva iskra” osvojila zlatni Grand PRix HUOJ-a

23 travnja, 2024 maxportal
Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

“Čak 90% požara moglo bi se spriječiti kad bi ljudi više marili o svojim postupcima u prirodi. Ovu poruku smo predano ponavljali tijekom čitave protupožarne sezone i postigli rekordne rezultate, kako one komunikacijske, tako i terenske.



Javnost je poslušala, a u odnosu na raniju godinu, sačuvano je 94 posto više hektara šume, a zabilježena su čak 203 požara manje. Hvala žiriju na ovom veliko priznanju te čestitamo drugim dobitnicima s odličnim kampanjama“, poručio je predsjednik Uprave Hrvatskih šuma Nediljko Dujić povodom dodjela nagrada Grand PRix koja se održala sinoć u Ludoj kući u Zagrebu i zlata za kampanju „Nemar je prva iskra“.   

Hrvatske šume d.o.o. zajedno s agencijom CTA komunikacije tijekom 2023. godine provodile su protupožarnu kampanju pod nazivom i sloganom „Nemar je prva iskra“ kako bi građane osvijestili o njihovoj ulozi u očuvanju šuma, imovine, a onda i ljudskih života od razornih učinaka požara.

„Spriječi požar prije no što nastane“, dodatna je poruka kampanje, kao i popratnih televizijskih spotova koji obuhvaćaju najčešće okidače vatre: odbačeni opušak, staklo i neugašeni plamen.

Njihove inačice emitirale su se na televiziji te putem radijskih apela na hrvatskom i engleskom jeziku, dok je na digitalnim kanalima zabilježeno preko 1,2 milijuna pregleda video sadržaja. 

HUOJ Grand PRix Tim CTA komunikacija

Integriranost komunikacije i usklađenost svih kanala prema ciljanim publikama odvojili su kampanju od konkurencije.

Na nagrađenom projektu, prema konceptu i strategiji tima CTA komunikacija u sastavu Valentina Mezdić, Nina Sivić-Cug, Ana-Marija Crnica Živković, Marin Zdelar, Petar Tanta i Gordan Turković, na televizijskim spotovima radio je Vertigo, a dizajn je djelo tima 2Dizajnera.

Glavni partner projekta Hrvatskih šuma bila je Hrvatska vatrogasna zajednica, a kako je cijeli projekt izgledao možete pogledati ovdje.

Grand PRix nagrada je koju dodjeljuje Hrvatska udruga za odnose s javnošću od 2007. godine, kao najprestižniju nagradu u ovom području u Hrvatskoj.

Dodjeljuje se u nekoliko kategorija za koje organizacije prijavljuju komunikacijske projekte, dok o dobitnicima odlučuje žiri koji se sastoji od renomiranih stručnjaka za odnose s javnošću koji rade u agencijama, javnom i privatnom sektoru, nevladinim organizacijama te visokoobrazovnim institucijama.

D.M. /Foto: Hrvatske šume

 


Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  


-->